Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-10, 07:25   #8
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En familie med ulik søvnrytme/-mønster

Minstemor og jeg er vel a-mennesker, vil jeg anta. I morges våknet hun halv seks, tross noe senere legging enn normalt. Guttungen ligger enda, men han sovnet veldig sent i går, så jeg vekker han ikke. Normalt er han nok en smule mer b-menneske enn oss, men selv om han sovner seinere enn han burde, våkner han også lett om morgenen.

Jeg er vel egentlig ikke et utpreget a-menneske selv, men jeg er vant med å stå opp tidlig, og synes det er godt å få unnagjort mye på morgenen. Men jeg er ikke like flink til å legge meg tidlig alltid av den grunn

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat