Sv: Å ta deler av foreldrepermisjonen i utlandet, hva med leilighet og aktiviteter?
Tusen takk for tilbakemeldinger.
Jeg skal sjekke linken din, Mex. Og mkj, det med at eldste din gikk i barnehage var jo en genial idé! Var det engelskspråklig? Og hvordan gikk det for henne, trivdes hun? Sønnen min vil være fem år da, og kunne sikkert ha godt av å både lære litt engelsk og møte barn. Minstejenta vil være to år, og bør vel få være med oss. Sånn siden vi nå har fått permisjonspenger av staten til å være hjemme med henne. 
Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.
Hvor i USA? Foreldrene til venninnen min har hus i Miami. De kan kanskje ha noen tips, evt om andre hus til leie. Tror det er en del nordmenn som har kjøpt hus der borte i eiendomscracket.
Vi ønsker å være der i desember - februar, så det må være langt syd. (Vi vil ha strandliv.) Så Sør-Florida er hva vi ser for oss. Men akkurat Miami er vi litt mer skeptiske til. Vi var der med guttungen i fjor, og syntes kanskje det var litt lite laidback i forhold til å bare skulle henge rundt med småbarn. Jeg tror vi heller vil på Mexicogulf-siden. Men godt poeng, det er sikkert mange nordmenn som leier ut hus. Det vi har funnet hittil har vært ved Orlando, men det er sikkert noen som har kjøpt lenger sør også.
|