Tråd: Oppussing
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-10, 16:49   #9
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oppussing

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

TUsen takk.

Når jeg er ferdig med stuen og trappegangen opp til andre etasje, skal kjøkkeninnredningen pusses opp.
Kjøkkenet er ganske nytt, det ble byttet rett før vi kjøpte her for 3,5 år siden.
Jeg trives ikke med trefargen, og skal male skapene hvite.
Skal også bytte håndtakene.
De som er nå er gullfarget og buet.
Jeg liker rette vinkler, og sølvfarget.
Skal også bytte spottskinnen i taket.

Tenkte på noe ala dette på dører og skuffer.

Jeg har malt nøyaktig samme skapet og har satt på sånne håndtak som du legger ut her. I tillegg fjernet jeg den pynteborden øverst. Det ble også veldig bra.

Kjempebra oppussing. Jeg gleder meg til jeg skal male stua. Den skal bli hvit hvit hvit - kritthvit. Og bortvekk med den skittenhvite jeg har nå - jeg lurer faktisk på om ikke det er lys toscana.