Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-07, 23:14   #37
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkoholinntaket ditt?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Lurer på om jeg burde adoptere min kjære nabo sitt nyttårsforsett fra i fjor om å drikke mer?

Ja, det fungerte fint for meg, i alle fall!

Billeba: Jeg synes det var en veldig rar og striks definisjon av "misbruk". Jeg drikker alltid alkohol til maten når jeg spiser på restaurant, og jeg drikker alltid øl når jeg går ut sammen med venner som drikker øl, og jeg tar alltid en konjakk til kaffen sammen med pappa når jeg er hjemme på juleferie. Jeg opplever absolutt ikke mitt alkoholinntak som misbruk, og det tror jeg ingen rundt meg gjør heller.