Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-07, 06:01   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På tide å stå opp!

God morgen.

Er det virkelig ingen som har stått opp enda? Jeg har sittet her i nesten to timer nå, og ingen nye innlegg. Skjønner ikke hva dere driver med. Dere kan jo ikke bare la meg sitte her liksom. På tide å stå opp!

Jeg tok en ekstra soveøkt tidlig på kvelden i går, og jammen meg var det mye lettere med en våkenøkt på natten da. Og litt artig var det også å merke hvor ungen koste seg når jeg tok i bruk den nye easy - sling - bæredingsen. Han har roet seg veldig, og nå ligger han i fanget mitt og er veldig fornøyd med å bare ligge der. Deilig å slippe å gå rundt å bære.

Har dere noen store planer for dagen? Det har jeg. Skal til fysioterapeut. Det er STORE planer det når man har en liten i hus. Ikke bare skal jeg sørge for at han er stelt, og passe på at han har fått mat, og at det klaffer med når vi skal ut, og hvor lange jeg skal være vekke, men jeg skal også oppi det hele, eller innimellom det hele få stelt meg selv, og laget og spist(!) mat selv også. Selvsagt etter storebror innimellom alt har fått stelt seg, kledd på seg og komt seg i barnehagen. Ja, også må jeg finne noen klær som passer som jeg kan se litt anstendig ut i når jeg skal ut også (Sist jeg var hos fysioterapeuten hadde jeg ingen bukser som passet, og møtte opp i en halvåpen bukse. ).

Jeg er jammen glad vi er to jeg.

Håper alle får en fin fin dag!

DM er ikke aktiv   Svar med sitat