Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-07, 06:42   #2
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide å stå opp!

God morgen Desembermamma!

Ah, den tiden hvor man er opp for å amme og det før fanden har fått på seg tøfflene! For ikke snakke om hvor lett det er å komme seg ut av døra, da fortrinnsvis både stelt og med klær på.

Vel, når jeg tenker meg om er jeg litt der enda. Er oppe stort sett 6 hver dag,men jeg tar skjeldent morgenstellet på barna. De gangene jeg gjør det, for så å rekke barnehagen til 7.30 og så frese ut på jobb, er jeg slett ikke ferdigstelt. Hår og sminke fikses i bilen etter at ungene er levert

I dag har jeg spennende planer. Jeg skal på Årskonferansen for norsk familieterapi forening. Jeg var der i går også, og da var det noe spennende foredrag av Psykologspesialist Magne Mæhl og ikke minst Kirsti r Haaland, den dama er et fyrverkeri og er virkelig barnas stemme i skilsmissesaker!

I dag er det mange spennende workshopper, og i morgen skal jeg høre på foredrag av Jesper Juul. Det blir nok bra.

Ha en super dag alle sammen og ikke minst du Desembermamma. Håper du får deg litt mer søvn ut over dagen!

Skal levere barn før konferansen, så det er best å sette i gang skal jeg ha sjangs om å komme nogenlunde påkledd

Sist redigert av Heiko : 01-02-07 kl 06:50.
Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat