Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-10, 13:47   #83
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Det er et ekte barn og ekte leger, men saken har selvsagt flere sider.

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg kan faktisk stå inne for at jeg har stor sympati for foreldre som lider i forhold til barna sine, for desperate foreldre som står alene og føler seg maktesløse i forhold til helsevesenet. De vil jeg vise min støtte til. Og hvis det viser seg at det de har skrevet på siden sin er usant, så er det vel strengt tatt ikke jeg som er synderen.

Tja, du har iallfall bidrar til å gjøre livet vanskeligere for noen navngitte mennesker som har det fryktelig vanskelig akkurat nå. Kanskje noe å ta inn over seg.

Jeg skjønner foreldrene, bevares, men kan ikke se at situasjonen berettiger angrepet på mennesker som faktisk bare er mennesker. Det må være rom for å også å ha sympati med legene, som etter at de har mislyktes i noe som utvilsomt har vært svært vanskelig, blir anklaget for å være mordere og hengt ut i presse og på FB.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv