Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-10, 22:49   #73
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å spise så mye det ville?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Jo enklere problemet er jo enklere tiltak kan settes i verk med resultater. Hvis det enkleste ikke er tilstrekkelig må man gå videre. Jeg har ikke bare nevnt kosthold. I kompliserte tilfeller er det vel lurt å få henvisning til overvektssenter, barn og overvekt prosjekt eller liknende. Og sjekke ut om det ligger sykdom til grunn.

Jeg hadde ikke gjort det med en tiåring, da måtte det i så fall være snakk om alvorlig overvekt. For mye ståk rundt det kan kanskje virke mot sin hensikt, tenker jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat