Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 12:20   #47
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere unge blir gravide

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er det ikke allerede ganske godt tilrettlagt for å studere mens man får barn, da? De jeg kjenner som har gjort det har vært superfornøyde, og noen har fått 2-3-4 unger i løpet av studietiden.

Ja, hva vet jeg egentlig om det. Jeg tenkte vel mer i retning av å premiere de som valgte slik, fordi det sparer helsenorge for penger, hvis det er slik at gevinsten ved å føde før er stor. Men jeg vet altså ikke noe om temaet, annet en avisartikler av ymse slag.

Jeg trodde forøvrig jeg var ganske ferdig med å oppleve når vi fikk første barn, men etter at barna kom og har blitt litt større så har jeg mer lyst til å reise ut i verden en noen gang. Så de kan få se og vi kan oppleve det sammen.

Omkvedet i kretsen min var at det "passer jo aldri å få barn", i Norge er det vel nesten slik at det alltid passer uansett. Men som sagt, tenårene synes jeg er veldig tidlig, særlig når jeg tenker på hvordan jeg selv var.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat