Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 14:04   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor teit er det å be noen om å rulle inn motorsagen klokken 19 om kvelden?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Motorsag er litt spesielt da. Plenklipping og sånt synes jeg kanskje man bør tåle, men motorsag bråker jo som fy.

Til gjengjeld så er det jo ikke noe man vanligvis bruker så ofte.

Hvis det bare er én unge å ta hensyn til i nærheten, synes jeg det er helt greit å spørre om ro til å legge denne, men hvis lyden høres i hele nabolaget hjelper det ikke så mye å tilpasse leggingen til ett av barna.

Vi ba naboen om bråkepause mellom 19–20 det året han bygde om badet. Da var Frøkna eneste ungen i huset, og det var ikke noe problem. Nå må vi ha ro mellom 19:30–20 og 20:30–21 hvis det skal monne, og da er det litt vanskeligere å be om, synes jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat