Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 16:43   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er en dårlig mor! Eller?

Du gjør jo der du skal, det er ingen som krever at man skal synes de mindre glamorøse sidene av foreldrerollen er veldig interressante eller morsomme. Jeg kan faktisk ikke fordra å bære syk grineplutt rundt i huset eller bli vekket 150 ganger om natten på grunn av utilpass liten gutt. Men det er likevel greit fordi han er barnet mitt. Men gleder meg til han er frisk, ja det gjør jeg. Det er uendelig mye kjekkere å gå hjem fra barnehagen med liten solstråle enn rundt i huset med sur ettåring.