Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 19:17   #99
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å spise så mye det ville?

Smilefjes; hun er øyeblikk 10. Hun har slanke armer og bein, men bred kroppsbygging og ekstra polstring på mage og hofter. Altså ikke generelt rund, kun rund rundt magen. Jeg ser jo at en god del kvinner den kanten av verden hun har genene sine fra kan være små og tette i overkroppen, så sånn sett er det nok ikke unaturlig at hun også har den typen kropp.

Egentlig er jeg ikke så superbekymret iom at hun er sterk som en hest og har forstått de grunnleggende ernæringsprinsippene vi har forsøkt å lære henne mht hva man bør og ikke bør spise for å ta vare på innsiden av kroppen. Min aller største bekymring er at noen skal fortelle henne at hun bør slanke seg (eller at hun skal finne det ut selv), og at det skal utvikle seg til spiseforstyrrelser. Jeg vet jo hvor grusomme tenåringsjenter kan være mot hverandre