Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 22:32   #167
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Ja, nettopp. Men sitatet fra HI tydet ikke på at det var lært noe som helst egentlig.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og av det slutter du at INGEN barn lærer NOE som helst av ferieturer? :forvirret:

Jeg kan vel bare slutte meg til Polyanna her. Si meg, er ikke du lærer? Det virker ikke som du er videre bevandret i logikk?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Nei! Jeg bare husker godt den forrige diskusjonen hvor det var et enormt fokus på at barn lærte så masse på ferie. Så leser jeg denne diskusjonen, og her var det mange som var opptatt av at det ikke er nødvendig å lære noe spesielt på ferie. Derfor syntes jeg det var litt morsomt - i og med at det er samme forum. Men det trenger jo absolutt ikke være de samme brukerne. Så som sagt - bare noe jeg trekker på smilebåndet av.

Jeg kan vel bare konkludere med at du ikke helt fikk med deg essensen av det enkelte prøvde å forklare i tråden. Du får nå bare trekke hånlig på smilebåndet av det.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat