Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-10, 21:27   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asparges-effekten

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Vi har hatt pai med masse asparges til middag i dag, og det tok ikke lengre tid enn en halvtime før jeg var på do og merket den karakteristiske aspargeseffekten. Både jeg og manne merker det, og så lurte jeg på om det er noe alle blir "plaget" av, eller om vi er mer spesielle?

Nei, det stinker død og fordervelse på do når jeg har spist asparges. Jeg blir like overrasket hver gang, helt til jeg kommer på hva jeg har spist.

Ei på jobben min og mannen hennes hadde aldri hørt om det og trodde de feilte noe da de kom hjem fra fest og det stinket av dem begge.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat