Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-06, 13:42   #7
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns "Bokhandleren i Kabul" er godt skrevet, og jeg heller vel til å tro mer på Åsne enn på bokhandleren.

Men jeg syns det var uklokt av henne å utgi boka når det var så gjennomsiktig og lett gjennomskuelig å finne ut hvem disse menneskene var. Hun utleverer flere av bokhandlerens familiemedlemmer på en svært personlig måte, og det syns jeg var ganske uklokt av henne. Dette tatt i betraktning forholdene i Afghanistan da boka kom ut, og forsåvidt nå også. Ikke fordi jeg forsvarer bokhandleren - for han syns jeg kommer med veldig suspekte utspill - og han er minst like uklok som Åsne.

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat