Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-10, 09:08   #12
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å lese tegneserier...

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vi kjøper og leser masse tegneserier, men det er hovedsaklig tegneserier av god kvalitet beregnet på voksne, ikke Tom & Jerry og Fantomet.

Jeg synes ikke det er det minste flaut å lese tegneserier og leste for eksempel siste nummer av Fables i full offentlighet sist jeg tok morgenflyet til Oslo. Folk som synes at man bør være flau over å lese skikkelige tegneserier, har neppe noen særlig kjennskap til genren selv. Det å skjære Knoll og Tott og Blondie over samme kam som Sandman, blir litt som å si at det er flaut å lese Ibsen fordi Margit Sandemos bøker er så kjipe.

Amen.
Jeg tenker også at den kona burde være glad for at hun har en mann som faktisk leser. Siden hun tydeligvis er av typen som blir flau over partneren sin, ville det vært mye flauere for henne med en mann som var så utrent på lesing at han nesten ikke kunne det lenger.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat