Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-07, 15:16   #5
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kino eller hjemmekino?

Jeg elsker kino-opplevelsen, og kommer nok til å sette den høyere enn ”hjemmekino” frem til jeg eventuelt får råd til å anlegge min egen lille kinosal hjemme (dvs. aldri). Jeg har heller ingen sperrer på å be folk som skravler under filmen om å holde munn. (Jeg syns sjelden det holder med en ”hysj” og er vant til at man av og til må ta den helt ut.) Er filmen god pleier jeg å leve meg inn i den og gi skikkelig beng i alle andre (u)lyder i salen.

Jeg syns forrestens Oslo kinomatografers seneste holdningskampanje ”hold dine dårlige vaner for deg selv” er helt super, og sikkert en tankevekker. Da jeg så ”The Departed” for en snau uke siden var det så stille i salen som det kan bli med full sal.

Nå skal det sies at jeg nok er ganske hardhudet på kinobråk – jeg var fast tilbehør i Babybio-salen mens Snupp var liten nok til at det bare var kos, ikke pes. Og der kan det ikke sies å være stille.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat