Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-10, 08:44   #8
Gammel bruker
Passiv

Standard

Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!

Opprinnelig lagt inn av Prilla, her.

Unoform har mange utrolig flotte kjøkken, men prisene er desverre også utrolige.

Nå vet jeg ikke hvilket budsjett dere har å forholde dere til, men om vi skulle bestilt vårt kjøkken derfra, hadde vi nok endt opp med en pris på over 200.000,-

(det synes i hvertfall jeg er mye for et kjøkken )

Unoform classic er drømmekjøkkenet mitt, men jeg vil ikke bry leverandøren med å få det tegnet ut. Det er bare selvplageri.

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Ikea har blitt veldig bra.

Når det gjelder service så avhenger jo det mye av den personen dere har møtt. At HTH har skuffet i en butikk behøver ikke å bety at den gjør det i neste butikk.

Sånn jevnt over må jeg si at HTH er det kjøkkenet innenfor 'tilgjengelige' prisklasser er det som tiltaler meg mest. Men flotte kjøkken kan du få overalt.

Telefon til HTH:

Pida: "Hei, vi skal ha nytt kjøkken, men er litt i tidsnød ift å få bestilt, så vi rekker ikke å besøke alle aktuelle leverandører. Vi er imidlertid veldig interessert i HTH-kjøkken slik og sånn; er det mulig å få dette tegnet ut og tilsendt på mail? Jeg har alle mål og plantegning som jeg kan sendte til dere på mail."

HTH-damen: "Nei, vi driver ikke med slikt - det er for useriøst?"

Pida: "Useriøst?"

HTH-damen: "Hvis du er interessert i HTH-kjøkken så kommer du og besøker oss."

Pida: "Vi er absolutt interesserte, og spesielt i det og det kjøkkenet, og hvis dere kan konkurrere med Drømmekjøkken i både utseende og pris vil vi prioritere og besøke dere"

HTH-damen: "Nei, vi driver ikke sånn - det er for useriøst."

Mulig de har dårlige erfaringer med å bruke tid på tegninger som aldri blir realisert i salg, men da er det fint å få dette forklart med et lite beklager og en hyggelige tone. Dessuten må det da være mulig å bruke ørlitte granne skjønn? Men joda, mulig det bare var feil person vi møtte på - vi skal forsøke å få tid til å besøke dem.

Svar med sitat