Tråd: FrP
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-10, 17:26   #25
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP

Så vidt jeg husker oppfattet jenta det som et overgrep. Slike ting er uansett vanskelig å bevise den ene eller andre veien. Frp derimot tok Søviknes sitt parti fra dag en, og viste til at en såpass sjarmerende og sympatisk fyr ikke kunne ha begått overgrep mot noen. Da vet man mye om overgrep gitt! : snill-på-repeat: Og jugde til det norske folk i beste sendetid og buhuet seg over hvilke uhyrlige påstander og oppsinn av dimensjoner folk kunne komme med. Det vi derimot vet er vel at Søviknes gjorde en ufattelig idiotisk ting som ikke er forenelig med politikk på høyt nivå, og at jenta fikk ugreie reaksjoner i etterkant. Jeg synes det sender svært dårlige signaler at Søviknes er i tilbake varmen, men ingenting overrasker meg når det gjelder Frp sånn egentlig.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat