Tråd: Las Palmas?
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-10, 18:39   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Las Palmas?

Las Palmas er bra på shopping hvis du vet hvor du skal bevege deg.
I den sørlige enden av Canteras-stranden er shoppingsenteret Las Arenas som har et stort utvalg av kjedebutikker. Jeg anbefaler å gå deler av strandprominaden mot senteret. Det spanske varemagasinet El Corte Ingles finner du på Avenida de José Mesa y López, nær havneområdet. Det ligger også et shoppingsenter ved havna, det anbefaler jeg IKKE. Husker ikke hva det heter, men det er rett ved en stor bussterminal, rett ved havna.
Det er også en lang gågate som heter Calle Triana, der er det masse butikker.
Det var det jeg kom på akkurat nå. Men jeg digger i allefall Las Palmas som shoppested, men byen er stor og det er litt lange avstander mellom det som er verdt å se. Det er lurt å utstyre seg med et godt kart hvor du har merket av de aktuelle stedene, da er det litt lettere å orientere seg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat