Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-10, 17:03   #3
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Størrelse halsåpning til baby 6 måneder

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Målte akkurat en genser S bruker nå (6 mnd), og den er 11 cm i nakken, målt forfra. skjønner du hva jeg mener? Altså fra kant til kant der den begynner å gå fremover. Den har knapper på skulderen.

Edit: legger til bilde:

Du er da helt enestående For en service. Jeg ser på den genseren du har der at det er ikke stor halsåpning akkurat. Blir litt usikker siden det er knappeåpning i tillegg. da er kanskje det ment å åpne det i tilllegg. Jeg målte omkretsen på halsen og den er 40 cm rundt.

Babyen skal bli født i disse dager og bor i en annen del av landet så jeg får håpe det passer når jeg sender genseren. Kanskje noen har en genser i str. 6 måneder uten knapping og kan måle diameteren der?

Sist redigert av Jessica : 25-04-10 kl 20:17. Årsak: skrev diameter, men mente omkrets
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat