Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-10, 07:49   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på vaskerom

Jeg synes ikke det er såå gale å tømme det, den tømmes når trommelen er ferdig, og da tar jeg den bare rett ut, tømmer i vasken rett ved siden av og stapper rett inn igjen, tar ca. 5 sekunder maks. MYE verre med dette lofilteret, jeg blir sinnsyk! Hvis det ikke er slikt lofilter på vanlige tørketromler vurderer jeg å skaffe meg en slik altså. Synes det er så greit å bare tømme det i døren, det som må spyles tetter jo igjen vasken og alt i tillegg til at det er så kronglete å spyle det når det er hakket høyere enn kranen, så jeg må vrikke det under og sånt.