Sv: Vi skal pusse opp badet, hva må jeg tenke på?
Kjenner dere noen som har pusset opp bad i det siste, evt noen som kjenner noen som kjenner noen? De kan kanskje an- eller avbefale enkeltentreprenører?
Vi har jo akkurat totalrenovert bad etter vannlekkasje, og vi brukte et lokalt snekkerfirma som hovedentreprenør. De har da avtale med både rørlegger, elektriker og maler/flislegger, og lederen for snekkerfirmaet koordinerte alle involverte. Jeg er ekstremt glad for at vi gjorde det sånn; jeg hadde aldri i livet hatt overskudd til å koordinere selv. Det var likevel nok å holde styr på.
Jeg har ikke noe å komme med ang pris siden dette gikk på forsikringen, men ang valg av firma kan jeg si at da vi (naboen over og jeg) valgte firma tok vi utgangspunkt i et godt førsteinntrykk - dette var det eneste firmaet som i det hele tatt orket å finne tid til å hjelpe oss da lekkasjen først oppsto (jeg brukte nesten ei uke på å finne noen som kunne komme og se på det) - og at jungeltelegrafen ang dem er positiv. Nå er jo dette i en mye mindre by enn Oslo, da. Sikkert vanskeligere med jungeltelegraf der. Jeg må vel innrømme at jeg ikke har tenkt tanken at de ikke skulle være fagfolk, da. Jeg gikk ut fra at alle som jobber i et veletablert firma er det, jeg.