Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-10, 18:29   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Katteeiere - spørsmål!

Jeg fikk lapp i posten fra dyreklinikken katten vår har vært hos før. De anbefaler tannsjekk og tannstell. Jeg bestiller time og ønsker i tillegg pelsstell og ormekur. Jeg leverer ham tidlig om morgenen, og henter igjen klokka 18. 1400 kroner kom det på. De kan fortelle meg at han har en vond tann. Hull helt ned til roten. Jeg sier at det ordnet dere nå, ja? Nei, det gjorde de ikke. Jeg må bestille ny time fordi han trenger en annen type narkose. Jeg spør etter prisen, og får 1800 til svar. Jeg føler meg lurt og ranet og og og.

Hva betaler dere for sånt? Det er en annen klinikk i byen her, kan sjekke nabobyen også, for dette er for dumt, synes jeg. Det var jo DERFOR jeg hadde ham inne i dag, det andre var jo bare sånn tilleggsgreier mens han var der.