Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-10, 10:36   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DVD-spiller i bilen, ikke for bakovervendte barn?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Correct me if I'm wrong: men det viktigste er vel å sørge for at festeanordningen ikke bare funker hvis du blir påkjørt 100% rett i front, for det er vel så vanlig at man blir truffet litt på skeive. Poenget mitt er at jeg tror at disse greiene oftere vrir seg løs mer enn at festene reglerett bryter tvert av. Så noen ekstra stropper for å sørge for at stroppene ikke forskyver seg kan være smart. Og disse bør ikke være av borrelås kanskje. Man må vel rett og slett henge i skjermene og dra i dem så hardt man klarer i alle retninger. :bill.mrk.lenge.siden.mekanikken:

Mhm, noen foreslår strips i den tråden jeg linker til. Og andre igjen påpeker at stripsene kan skjære seg gjennom nakkestøtta, noe jeg gjerne tror på. Det er enorme krefter i spill ved en kollisjon.

Vi har ikke hatt skjerm så lenge knerten satt bakovervendt. Så begynte han å nekte å sitte bakovervendt fordi han ble bilsyk. Så han har hatt sittet framovervendt en stund og da har vi brukt skjerm.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat