Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-07, 10:48   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når er nikotin ute av morsmelken?

Lørdag skal jeg på en fest jeg gleder meg skikkelig til. Min andre fest i snuppas liv, og det er lenge til neste gang. Derfor kunne jeg godt tenke meg et par glass vin og om jeg kjenner meg vill og gal muligens en røyk eller to.
Snuppa skal være med og jeg tenker å gi henne flaske. Men hvor mange? Jeg er ikke så bekymret for de to glassene med vin, men røyken har jeg IKKE tenkt å dele med snuppa! Nikotininnholdet er visst tre ganger så høyt i melken som i mors blod!

Noen som vet når nikotinet og de andre stoffene er ute av melken? Når jeg googler finner jeg bare utsagn som: "Det er best at du tar deg en røyk rett etter du er ferdig å amme, og så venter til etter neste amming, slik at nikotininnholdet i melken er lavest mulig. Det er jo ikke det jeg vil vite...

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat