Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-06, 15:12   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg fikk sjokk da jeg kom til London, der man hadde regler for hvilken side man skulle stå på i rulletrapper osv, for å være mest mulig effektive (skulle man stå stille måtte man stå til høyre, så de som skulle gå/løpe kunne gå opp på høyre side).

Slik er det da i Norge også, det er bare at det er så mange som ikke er klar over det. (Det er stadig vekk noen som blir ganske plutselig klar over det i rulletrappene opp fra t-banen. )

Ang. køkultur så fikk jeg sjokk en gang jeg skulle ta drosje hjem fra byen i München. Jeg var vant til at tyskere oppførte seg pent i køer, men den drosjekøen var virkelig rent anarki. Folk kjempet seg frem hver gang det kom en drosje, og dyttet og nesten andre til side for å komme seg inn. Alle drosjekøer jeg har sett i Norge har vært rene Margrethe Munthe-himmelen i forhold.