Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-07, 15:16   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt beste husmortips?

Kanskje litt teit og selvfølgelig dette da, men men.

Jeg har ofte folk til middag og da blir det gjerne til 6-8 personer. Da blir det lett veldig rotete på kjøkkenet og styrete når man skal ha flere retter. Jeg pleier å sette frem en stor bakebolle hvor jeg har alt søppelet i (skrell fra poteter, løkskall, etc etc). I stedet for at søppelet hoper seg opp på benken eller at man åpner og lukker døra til søppelkassen så sparer man masse tid og det blir mindre rotete.

I tillegg lager jeg til godt og varmt oppvaskvann sånn at jeg får vasket opp fortløpende når boller, sleiver og kasseroller og slikt som ikke går inn i oppvaskmaskinen.