Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-10, 17:30   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva som er galt med skolenorge

Det var tidlig. Sette karakterer i beg av mai? Vi fører karakterer andre uka i juni, så perioden etter det er kanskje litt slappere. Nå er det jo slik at elevene kan komme opp i muntlig, den er som regel rundt 17/18 juni, så jeg for min del kjører fag helt fram til da. Jeg synes vi som lærere har en jobb å gjøre når det gjelder å gjøre den siste tiden før lange ferier meningsfylte. Juni trenger ikke bare være pølsegrilling, det finnes nok av "kose"aktiviteter som også er lærerike. En skole som legger ned årene i mai, kan i alle fall takke seg selv hvis halve elevflokken tar ut ferie før skoleferien har begynt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat