Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-06, 16:26   #34
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når man ser et innlegg med den advarselen, og man kanskje scroller ned for å se andres reaksjoner, bør det være rimelig opplagt at det ikke handler om muldvarpangrep på golfbaner eller noe i den duren.

Samtidig er man heller ikke nødt til å lese hele artikkelen grundig, man kan jo strengt tatt bare kikke så vidt på den for å se hva hovedsaken er.

Hvis jeg hadde vært i mine mer hormonelle og sårbare dager og lest et innlegg hvor det sto i overkriften: "Mor dreper barna sine", hadde jeg blitt frustrert over at noen prøvde å dytte på meg nyheter som jeg selv prøvde å unngå. Men ved å skrive, "Advarsel, sterkt innhold", kan jeg LA VÆRE å trykke på linken, og heller late som om det dreier seg om muldvarper og golfbaner.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat