Opprinnelig lagt inn av guniss, her. Kjøpte bukse til Hannah i dag... MÅTTE.. for på kafè så veltet hun et svært glass med smootie over seg .. Så ikke UT!! Og da jeg var på trening så jeg ei i garderoben som hadde så fin dongeribukse .. så jeg spurte hvor hun hadde kjøpt den da Det var på en butikk på Stjørdal, Nicco Så stakk innom der.. fant den, og var halv pris! MEN de hadde ikke str.. Kun 30 og 31. Jeg måtte nok ha hatt rundt 33. Den så ca sånn ut: xx by mexx: Skal prøve finne den i Oslo!
Opprinnelig lagt inn av guniss, her.
Kjøpte bukse til Hannah i dag... MÅTTE.. for på kafè så veltet hun et svært glass med smootie over seg .. Så ikke UT!! Og da jeg var på trening så jeg ei i garderoben som hadde så fin dongeribukse .. så jeg spurte hvor hun hadde kjøpt den da Det var på en butikk på Stjørdal, Nicco Så stakk innom der.. fant den, og var halv pris! MEN de hadde ikke str.. Kun 30 og 31. Jeg måtte nok ha hatt rundt 33. Den så ca sånn ut: xx by mexx: Skal prøve finne den i Oslo!
Åh, den var lekker. Kunne godt tenkt meg en sånn jeg også . Tar du bestilling på xx buksa i str 30 til meg da