Tråd: Karneval!
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-07, 20:07   #14
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Karneval!

Åh jeg håper ikke alle barnehager har karneval den 16. februar, for da er ztjerna bortreist sammen med pappaen sin *bekymret*.

Jeg gleder meg masse til karneval - og hadde også tenkt å sy selv. Har imidlertid kjøpt en løvedrakt på en leketøysbutikk, sånn i tilfelle tiden ikke strekker til. Også er den grei å ha som "mal" på en del andre dyredrakter man kan sy.

Dette er bilder jeg har hentet fra nett som inspirasjon til selvlagde kreasjoner:

Ideelt sett syr jeg en teletubbidrakt. Har et grønt pledd liggende som passer perfekt. Ellers burde han jo være flaggermus en gang. Men det er sikkert barskt nok til å være en gang han får "bestemme selv" ( ). Kanskje jeg burde benytte sjansen i år og putte på han et marihønekostyme?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat