Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-10, 21:51   #7
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke forventninger har du til Fp?

Jeg bruker forumet som min egen private greie, anbefaler ikke dette nettstedet til venner (selvom sannsynligheten for at de villle bruke det nok er minimal, da de knapt bruker nett i det daglige...) Jeg har heller ingen intensjoner om å skape relasjoner her inne, som kan omplasseres til RL, selv om jeg er helt sikker på at det er mange her inne jeg kunne hatt glede av å kjenne personlig.

Jeg deltar i diskusjoner hvor jeg føler jeg har noe å bidra med (utover å bare slenge på en "enig") og er ikke veldig aktiv i tråder som primært er sosialiserende eller "kompis"aktige. Jeg er ikke med på gaveringer eller andre aktiviteter rett og slett av den grunn at det blir for "nært" i forhold til den avstanden jeg ønsker å holde og den anonymiteten jeg trenger for å føle meg bekvem.

Jeg blir dog barnslig glad for hyggelige tilbakemeldinger, respons på noe jeg lurer på eller prikker. Kanskje nettopp fordi jeg føler meg litt usynlig i mengden, så er det skikkelig fint å føle seg litt "sett" (lest).