Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-10, 10:52   #15
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slik blir Danmarks nye gigant-badeland!

Dette er dyreparken? Den har sannelig utviklet seg siden vi var der for... ehh.... vi snakker vel nesten 20 år siden ja... Da var det dyrene. Og kardemommeby. Og man kunne seile med sabeltannskuta. Tror sannelig ikke det var stort mer... Vi skal nok dit et år eller to også ja... men atter en gang, når Knerten er litt større.

(Delvis poengterer jeg dette fordi jeg og min mann har 5 feriedager samtidig i år... jeg skal prøve å få flyttet noe av min ferie siden vi ikke trenger barnepass til 15 august når Knerten fikk plass i barnehage fra 1. Men vi skal altså ikke på ferie i sommer... Og delvis når han er større rett og slett fordi jeg synes han er litt liten. Han ville elske det, det tror jeg, men greit å vente til neste år, ja? Siden vi ikke har ferie i år ja?)