Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-10, 10:05   #1
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oppdage muligheten for rabatt etter et kjøp

Hmmmm, jeg lurer litt her.
Jeg kjøpte meg en kjole i går hos Noa Noa. Da jeg kom hjem fant jeg en annonse i Aftenposten med 20% på valgfritt plagg hos dem ved fremvisning av annonsen.

Kan man da gå tilbake idag og be om å få disse prosentene eller er det å dra den litt langt?
Lapper og alt er fremdeles på kjolen, så strengt tatt kan jeg levere den tilbake, få igjen pengene og kjøpe kjolen igjen med 20% rabatt hvis jeg ønsker å være vrang. De har 8 dagers åpent kjøp.

Siden kjolen kostet 1300,- er det snakk om 260,- Og det er jo penger å dra med seg det også......

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat