Tråd: Snuser du?
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-10, 13:00   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snuser du?

Jeg ser ingen grunn til å ha en uvane som ikke plager andre, så jeg velger å røyke istedet. Det er viktig for meg å plage så mange som mulig, hele tiden, egentlig.

Prøvde snus noen ganger i ungdomstiden, men siden jeg er høy, var lite feminin i klesveien (litt sånn armyklær og sånn...), og allerede var tatt for å være lesbisk en del ganger, så droppet jeg det. Snusleppa satte liksom prikken over i'en i forhold til superlesbe-looken. (Og ikke at det er noe galt i det om det er den looken man går for).
Nå har jeg pupper og går i skjørt, altså.