Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-10, 10:39   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppussing av vegger - hva ville dere gjort?

Hvis jeg bare skulle male, så hadde jeg bare malt over det som er der. Hadde kanskje glant litt etter dårlige skjøter og slikt, men også tenkt på at det skal stå bokhyller på noen vegger, og det skal henge bilder på veggene, kanskje dårlige "partier" hadde blitt skjult bak det?

Hadde ikke lagt gipsplater bare for å male, da måtte det være fordi jeg skulle ha ny (kul) tapet der.

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Stua er jeg usikker på foreløpig for der er det en blanding av koreapanel og tekstiltapet. Mon tro om det blir gipsplater der med en gang?

Her i min stue er det koreapanel på to vegger og fiskebensmønstret glassfiberstrie på de to andre. I hjørnet der de møtes, er det mur og vedovn. "Panelet" var malt fra før, jeg bare malte over med "min" farge (muren også). Men jeg syns det er greit at ikke alt er likt. Dessuten - den ene veggen er nesten helt dekket med bokhyller.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat