Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-10, 07:50   #13
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du varm- eller kaldblodig?

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Jeg klarte ikke å finne et riktig alternativ i pollen.

Jeg er en sånn som sjelden fryser, men heller "blir blå og dør" ( ) når jeg er ute. Sjelden kald på hender og føtter, og kan nesten ikke bruke votter/hansker. Blir heller sakte kald, og når jeg kommer hjem fra f.eks stallen om vinteren kan jeg være så iskald på flesket rundt lår, rumpe og mage at det er grufullt å komme borti meg selv. Men jeg har altså ikke frosset. Og er heller ikke kald på huden andre steder enn nevnt.

Likevel liker jeg å ha det varmt og godt inne, og er den som fort kan fryse inne.

Sånn er jeg også. Tror jeg har en helt normal temperatur i huden da, med unntak av beina som gjerne blir iskalde. Bruker varmeflaske hver kveld fordi de så og si ikke blir varme (kan ta timesvis) uten et fysisk varmeelement som varmer de opp (varmeflaske, varmt vann, hårføner etc).

indie er ikke aktiv   Svar med sitat