Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-10, 08:18   #17
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sprosser eller ikke sprosser?

Ta dem bort! Vi har vært midt i samme dilemma som deg, ville det se teit ut uten? Vel, nå er den ene siden av huset uten sprosser og det er inmari deilig, i morgen forsvinner resten av sprossene. Første kvelden opplevde jeg det litt ekkelt, ble liksom store mørke hull ut uten "beskyttelse", men neste morgen med sollys inn ble det helt klart at det var det eneste riktige!
Sånne utenpåsprosser er og blir harry-pynt i mine øyne. Nå har vi i tillegg kjøpt et hus med slike skodder ved siden av vinduene i tillegg, så her skal alt fjas bort.
Jeg ser imidlertid at huset til Abselone var kos med sprosser, men det blir uansett fake for meg, vinduer med ekte sprosser er noe heeelt annet (og selvsagt et helvete å pusse).

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat