Sv: Kjetil Tefke tar et nakenstunt
Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.
Om man er så dum at man lar andre ta nakenbilder av seg selv, så er det noe man bør ha tenkt over på forhånd.
Det er akkurat som å si at man ikke trenger en kontrakt på hva som er sitt når man går inn i et samboerskap/forhold, med den begrunnelse at "vi kommer jo til å holde sammen hele resten av livet". Det er ikke holdbart, ingen vet hva andre mennesker kommer til å gjøre i fremtiden, ergo deler man ikke.
Når man kommer inn på at dette er likt som det bildet av den overvektige personen, så er det for meg personlig ikke det. Jeg syns Tefke har en bra kropp og et jævla bra utstyr, ergo har han faktisk ingenting å skamme seg over. Faktisk er det slik at dette i det lange løp vil gagne han, uansett hvor flau han føler seg her og nå. Den feite personen derimot, har all grunn til å være flau over sin kropp og slike bilder spres ene og alene for at man skal peke og le, man ser ned på den personen og det er ingen annen grunn enn mobbing når man spres slike bilder. Stor forskjell, spør du meg.
Ah, så du sender bildene videre av snillhet? Fordi han i dine øyne ser bra ut og ikke har noe å skamme seg over? Ja, takket være deg får han seg nok dame på byn i kveld! Hva skulle han gjort uten deg.
|