Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-10, 08:30   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere nærmest forhold til deres mor eller far

Jeg har et veldig nært forhold til dem begge, men det er VELDIG forskjellige forhold.

Mamma og pappa ble skilt da jeg var 6 år, og mamma flyttet til den annen by med oss etter halvannet år. Vi var på besøk hos pappa annenhver helg.

Det er nok aldri helt avklart hvem som er mor og hvem som er datter i mitt forhold til mamma. Dette er/var jo litt strevsomt. Særlig da jeg var yngre.

Pappa er en klippe. Han er farsfigur så det holder. Han er flink til å sette av tid til oss i en ellers travel hverdag. Jeg setter også veldig stor pris på hans "nye" kone (som han har vært kjæreste med i 28 år).