Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Hehe, der kjenner jeg meg igjen. Jeg var livredd tunneller tidligere, aner ikke hvorfor, men jeg har jo et snev av klaustrofobi da. Husker første gangen jeg skulle kjøre gjennom Rennfast, den tunnellen som går langt under sjøen og er evighetslang! Jeg hadde vært passasjer gjennom den før, og lukket da øynene og tenkte på blomsterenger og klorin og sånt, men nå måtte jeg jo kjøre selv og da var det plutselig verre. Jeg hyperventilerte omtrent. Men det gikk bra.
Nå har jeg ingen skrupler med tunneller, selv om jeg synes Rennfast er litt ekkel. Men køkjøring gjør meg nervos. Jeg HATER køkjøring og rush, jeg vil helst at alle andre biler skal forsvinne så jeg alltid er alene på veien!
Ja, jeg håper det går over, det er jo helt idiotisk. Det kom virkelig som en overraskelse, jeg har aldri vært redd for tuneller som passasjer, og vips! når jeg skulle kjøre til Fredrikstad og måtte gjennom en ganske lang tunnel ved Tusenfryd så fikk jeg plutselig hjertebank og det begynte å prikke i armene. Neste gang jeg skulle kjøre der tenkte jeg på den dumme tunnellen i tre dager før jeg kjørte. Oslofjordtunnellen tror jeg at jeg skal vente litt med.