Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-10, 17:51   #68
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?

Jeg liker ikke å ringe og snakke med folk. Jeg har ikke telefonskrekk, men det å ringe til gamle kjente som det er lenge siden jeg har snakket med er skummelt. Generelt blir jeg litt nervøs i settinger der jeg er usikker på hvordan jeg bør hilse og presentere meg.

Jeg har ingen problemer med å snakke for store forsamlinger. Jeg holder presentasjoner og foredrag uten problem. Jeg er derimot sjelden den som rekker opp hånda og stiller spørsmål.

Det aller skumleste jeg har gjort er å disputere. Det hadde ikke med det å snakke for mange mennesker, men frykten for å miste ansikt fullstendig. Tenk om jeg ble avslørt. Hvem ville vel ikke blitt redd for en offentlig eksamen?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat