Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-10, 20:37   #86
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?

Jeg blir alltid nervøs når jeg skal til legen, om det så bare er for å fornøye allergimedisin....
Å snakke i store forsamlinger er heller ikke min greie, men om jeg er godt forebredt, og kan det jeg skal snakke om, så pleier det å gå veldig bra. Så heller det enn gyn. hver dag, som andre ymtet frempå her.

Jeg kan egentlig bli nervøs for det meste av rare ting egentlig, men det er helst tanken på det. Når jeg står midt oppi situasjonen, så går det jo som regel greit.

F.eks i dagene før KS er man jo rimelig nervøs. Men når jeg først var igang med å få satt inn epidural etc, så var jeg ikke nervøs i det hele tatt lengre.

Hvordan kan man få bukt med sånne tullete nervøse tanker? Noen som har gode tips der?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat