Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-10, 11:12   #10
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grandiosa (ang. nøkkelhullmerking)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hva med oss som ikke skjønner det spøtt av innholdsfortegnelsen da? Jeg kan ikke skjønne hvorfor det skal være så vanskelig å merke sunne varer, altså. Grandiosa med nøkkelhull var spikeren i kista for min tiltro til dette merket, hvertfall.

Da må man ta seg tid og lære seg. I all den tid oppfattelsen av hva sunne matvarer egentlig er varierer så mye fra person til person, blir det helt håpløst. Sett deg ned og tenk over hva du mener er sunt, og lær deg hvilke stoffer som strider mot det.
Ellers pørver jeg å bruke så mye som mulig av matvarer som ikke behøver noen innholdsfortegnelse, det føler jeg er vedlig trygt. En biff inneholder biff, en tomat tomat, og en kål kål. Ingen grunn til å lære seg noe som helst for å forstå at det er greit å spise. Men så er jeg jo blitt litt nazi på kosthold i det siste, det vet du jo

Sist redigert av Mrs. Longbottom : 11-05-10 kl 15:27.
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat