Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-07, 08:22   #102
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjetil Tefke tar et nakenstunt

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Mener du at det er å være litt uheldig når "halve Norge" sitter og fniser og diskuterer størelsen på kjønnorganet ditt og hvilken vinkel det tar seg best ut fra?

Så når noen kjendiser eksponerer deler av privatlivet sitt er det greit og på sin plass at noen stjeler deres helt private og intime bilder og legger dem ut/sender dem rundt til offentlig beskuelse? Liksom for å sikkre at ikke noe er privat?

Det er ikke det at jeg synes dette er bra, men jeg tror det er sånn som fort kan skje. Og det hadde vel vært verre for han selv om han hadde en minimal penis..

Uansett. Mitt poeng er at når man er eksponert i media, så KAN man faktisk ta sine egne forhåndsregler for å nettopp unngå slike ting..
Skal du ta slike bilder må du iallefall oppbevare de på plasser som ingen kan få tak i de.

Og er man uforsiktig, så får man bare tåle å "svi" litt synes jeg. Umoralsk som jeg er..

Spesielt etter Konradi - saken så er vel dette noe man bør tenke på.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat