Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-07, 12:28   #6
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når foreldre rakker ned på lærere i barns påsyn...

Jeg blir helt matt av enkelte foreldre på skolen ja. Snakk om å sette ungene sine på en pidestall og ta alt de forteller for god fisk - OG lage masse spetakkel for læreren/klassen etterpå på grunn av bagateller. Av og til blir lurer jeg på om enkelte er kjemisk fri for gangsyn. Når jeg snakker med dem om det som har skjedd, og forsiktig prøver å nyansere bildet deres litt, så blir enkelte faktisk overrasket og "har ikke tenkt/sett på det på den måten egentlig"...

Jeg mener, det må da gå an å reflektere en smule selv hjemme FØR man styrter til læreren og lager bråk.

Og selvsagt er det meningsløst å rakke ned på læreren, som liksom skal være en autoritetsfigur for barnet, foran eleven(e). Denslags tar man opp i enerom med vedkommende. Helst på foreldresamtalen kanskje.

Viser det seg (etterhvert) at læreren er inkompetent får man heller gå videre med det. Da kan man fortelle barna at man er uenig med hvordan denne læreren underviser, og at dette er noe de voksne prøver å løse og at barna i mellomtiden får forholde seg til til læreren som før.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat