Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-10, 23:47   #14
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det noen korps-foreldre her inne?

Korpsmamma her.

Som flere sier så varierer det veldig fra korps til korps. Der datteren min spiller så er det to loppemarkeder i året + jobb i forbindelse med 17.mai. For hvert loppemarked så er det to kvelder med loppehenting i forkant, ca 2-3 timer pr kveld. Loppemarkedhelgen skal vi bake 1-2 kaker, pakke ut og gjøre i stand fredag kveld (kl 18-21), jobbe lørdag 9-16 og søndag 10-16, samt rydde etterpå. Det forventes at begge foreldrene jobber loppemarkedhelgen, men det gis fritak for en dersom man har små barn som ikke kan være med.
Loppis-helgene er tøffe, men det er veldig gøy også.

I forbindelse med 17.mai skal jeg bake to kaker og jobbe 1,5 time i pølsekiosken.

Jeg synes det var mye mer jobbing med fotballen hun gikk på i fjor.