Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-10, 10:00   #14
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 17.mai-vegrerens drømmefeiring

Du er ikke alene. Her i huset er Stesønn hos sin mor og feirer dagen - og siden jeg er reservevoksen er det ikke påkrevd at jeg skal være noe sted for å gjøre noe som helst. Jeg er fornøyd med det.
Vet ikke helt om det sømmer seg å si det, men jeg har faktisk ikke kommet meg ut av slåbroken ennå. Og jeg vet ikke om jeg skal dra på meg noe pene klær til toget går forbi huset vårt eller ikke. Jeg er ennå i tenkeboksen.
Hadde jeg hatt brødrene mine nærmere kan det være at vi hadde feiret litt mer - sammen med dem. For meg er denne dagen mest barnas dag, og for nevøer og nieser kan jeg gjøre en ekstra innsats. Den samme innsatsen jeg gjorde for Stesønn da han var mindre. :tenker på om jeg skal ta med meg en bok og legge meg i badekaret i en time...:

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat