Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-10, 21:15   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heimlaga vinduskarm

Hva er det egentlig du skal lage? Vinduskarmer som i de karmene rundt, eller tenker du på sånn brett nederst for å sette ting på?

Uansett - det kan umulig være vanskelig å snekre selv hvis du bare tenker på listene rundt. Du må bare kjøpe en vinkelkutter og egnede lister. Gardinstengene må du jo ta ned før du begynner, og så må du enten opp med det samme gardinopphenget eller et annet når du er ferdig. Men måten du spør på gjør at jeg ikke helt skjønner hva du egentlig ser for deg, for det jeg forklarer nå er jo enkelt som bare det, og jeg kan ikke helt skjønne hvorfor gardinene kommer til å henge på skrå?